Vrid tillbaka tiden

Tänk om man hade förmågan att kunna vida tillbaka tiden. tänk om jag kunde vrida tillbaka tiden då jag såg min ängel senast. tänk om jag hade vetat att det var sista ggn! då skulle jag aldrig haft det här dåliga samvetet. för det var inget ordentligt hej då som hon och jag gjorde det.
tänk om jag hadetagit mej tid att gå fram till dej och kramat din hals och känt ditt huvud i mitt kn och din vara andedräkt. vet du hur mycket jag uppskattade de stunderna? det var så helande för mig.
tänk att jag åker till landet som om det inte vore någonting alls, som om inget var annorlunda. men det är det. på nått sätt så åker jag alltid dit med en klump i halsen. på landet på gräsmattan i skuggan av lilla huset, det var där jag såg dig senast.  du lekte alltid omkring på tomten innan du gick in o la dej framför brasan och bara njöt medan i satt i soffan o kollade någon b-skräckis.
vet du hur tomt det är nu eller? det är ingen som springer runt på tomten när vi kommer ut ur bilen. det är ingen som ligger framför brasan som andas tungt med sin lurviga päls som egentligen inte luktade spciellt gott.

Glöm aldrig hur älskad du är, du kommer för alltid att leva inom oss. tror inte någon förstår hur jävla jobbigt det är utan dej. men jag vet att du trivs där du är nu. vila i frid tills vi kommer!


tess ganska ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0