lata jag

det blir aldrig som jag tänkt mej, skulle ut o ta en promenad men så blev det inte, iställer började jag städa mitt rum. sen fick jag emo atack pga en sak, sen blev jag ännu mer emo för ja börja sakna min sjuka klass. elr agh, min förra klass kanske man ska säga nu.
men i alla fall, det händer saker. jag har platat håret o sminkar mig, känner att det kanske kmr bli lite mkt smink för ja har massa tid o med den tiden så sminkar jag mig i brist på annat. wohoo! haha vilket bra sommar lov,

på torsdag kväll ska ja till landet, jasmin följer med och även minnes (en person) barn kommer med deras hund. så vi kommer ha hund på landet.. emoemoemo! det är nt tess, menmen inte mkt man kan göra nu.

kom nyss på hur roligt jag har det när jag alltid säger emo, haha typiskt ja :p

jag och jasmin för asmånga år sen! hahaha ja dör av garv varje ggn. såååååååååå söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0