inget mer 9b

nu har min klass splittras. efter tio år tsm! och dom här tio åren har antagligen gjort mig till den jag är idag.
det var bland det jobbigaste jag har gjort, att säga hej då till min klass! och hur mkt jag än har hatat anders så måste ja säga att även han kommer att vara saknad för mig. jag fick respekten tillbaka av hnm igår när även han kunde visa känslor. han stod inför hela våra klass med massa föräldrar och fällde tårar.
jag har aldrig vart i ett rum med så mkt känslor. har aldrig sett någon gråta såå mkt! det var så sorgligt samtidigt som det var vackert. att vi älsklar o litar på varandra så mkt att man kan visa sina känslor utan några problem.
kommer aldrig glömma någon i min klass, alla är speciella på sitt sätt, och även om man kanske tappar kontakten med vissa så håller man kontakten med d som betyder mest!
tack för tio år, tack för att ni alla har gjort mig till den jag är! tack för att jag alltid fick vara mig själv!
Fa,1b,2b,3b,4b,5b,6b,7b,8b&9b forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0