alfaskolan

jag venne vart jag ska börja, det finns så jävla mkt att skriva.. alla minnen som vi skapat under dessa tio år! att försöka beskriva i ord hur ledsen jag är för att splittras går inte asså! tio år tsm, man har ju växt upp tillsammans. träffat dom nästan varje dag i tio år!
det finns så mkt man har delat med hela klassen, massa olika perioder! man har bårkat tillsammans, skrattat, skämtat, gråtit och jag venne allt vi har gjort. i morn ska vi ha bal och alla små skitar kommer vara så jävla fina. när man kollar tillbaka från i sexårs på folket och kollar idag så blir man ju paff! det är sjukt vad alla har blivit biga asså ;D
man kanske nt alltid kommer överens med alla, men vi har alla dom som behövs i en klass. alla hör hemma någonsans. och vissa i klassen ser jag mer som bara kompisar. det är som en stor familj!
bella tillexpel! vilken jävla resa vi har vart med om. ifrån sexårs till tvåan vara iv med varandra arje dag även på helgerna. vi snacka alltid i telefon, asså det var vi 24/7. sen splittrades vi. vi bråkade sjukt mkt hela tiden. men sen i sexan var det kaos! då dolly inte var i skolan, då bråka vi alla dom mest. sen i åttan hitta vi tillbaka lite till varandra. men nu svär jag att vi är lika tighta som i sexårs asså! jag älskar dej mannen och dt kommer bli så fucking kul att gå i samma gymnasium med dej o se dej ta studenten! vi ska ta den tsm och vi kommer ha så fucking kul så du anars nt!
det finns många mer som jag vill snacka om men inte kan eftersom att jag har långa naglar o det är svårt att skriva. meen 9B föralltid asså! älskar er så groft :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0