TWILIGHT 2 :D:D

dom har gjort en twilight två, och så fort den kommer ut på bio kommer jag dra dit, jag orkar ej vänta jag måsye se den nunununu!!! fyyfaan va kul! :D nu e jag lite gladare, jag och morsan bråka som vanligt i morse, menmen.
just nu sitter jag på särengelskan och gör ingenting.. elr hahhaa jo jag sitter inne på ansikstboken och byter profilbilder, mkt till liv huh? min lärare är inte ens här, man ba nödvändigt verkligen!!!!

idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle följa med zandra när hon färga håret men det kommer jag ej kunna göra eftersom att min morsa vill att jag ska hem efter skolan, sen ska jag vara barn vakt åt wilmer, och jag har inegn lust alls faktiskt! vrf skulle jag egentligen när hon säger elaka saker lixom?


sääääxi


Kommentarer
Postat av: Sandra

JAA!! Jag läntar tills New Moon kommer ut!! =)

Spana gärna in min nya twilight-blogg!

2009-02-01 @ 19:17:45
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0