tråååååååååkigt!

jag har städat aasmkt, slängt massa gamla gossedjur och jag har dåligt samvete. jag blev tvungen att spara fem, dt funkar ju inte utan dom!! :s. men jag har i alla fall tömt massa, kastat massa, bytt saker, damsugit och skurat! (!) jag har faktikt skurat mitt golv, och jag är faktiskt stolt över mig att ja orka för jag va sjuuukt trött! elr jag är. kl är typ åtta, jag funtar på om jag inte ska lägga mig redan nu. elr om jag ska ta en dusch innan, men då finns chansen att jag aldrig komme rkunna sluta duscha haha.. man måste ju va ren.

älgen gick till dammen och bada och blev ren!
humooor wooohoo!

nej men jag funtar på en sak som jag körde i min förr förra blogg (haft typ tre innan denna (a)) och det är att man kör dagen bild. det betyder att jag ska välja ut en snygg bild på en kille/tjej. venne men jag tror att jag ska göra det, najs huh?

nej men nu ska jag typ, ååh jag vet inte. och jag venne om jag ska ha skinn jackan elr vinter jackan i morn.. kanske för kallt med skinnjacka nu lixom. men jag har ju en halsduk lixom :p vilka tråkiga problem haha!!



juste jag glömde ju att komma till varför jag städar, vi ska ha visning i morn på lägenheten, och vi vill ha lägenheten i solna rikigt mkt för den är skit snygg.. haha men då kan man verkligen säga att jag bor i solna centrum för man kan komma till mig genom att gå in i nån dörr i solna centrum, så sandra har rätt att ag bor i solna centrum haha! nej men jag hoppas att vi kommer få byta av hyresvärden verkligen, det vore skit kul att flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0