sv/eng lektion :/

tjaa, just nu har jag sv/eng lektion, och det är väldigt segt. jag ska snart börja göra ett arbete om nån desgner i träslöjden, men just nu orkar jag inte.

igår var jag galet skön, jag gick o la mig typ tio i nio! jag var så jävla trött haha, men jag kolla typ på tv till halv tio, sen somna jag. det var så skönt!! men sen så vakna ja typ vid 5:o och jag var jättepigg, det var helt sjukt. jag försökte somna om men det gick ju typ inte.. så jag bytte sida och somna efter ett tag, det var bra. men sen vakna jag ej av min väckarklockan så jag vakna typ 10 minuter innan jag skulle gå, så det blev lite jobbigt, men det är lungt. men nu borde jag ju egentligen vara skit pigg jue eftersom att jag ända sovit ganska länge, men jag är ju lika trött.. fyfan!

idag ska jag typ vaccinera mig mot kräk sjukan, haha lite sent i know men det är så att vi inte blir kräksjuka lagom till vi åker till thailand. för nu är det bara 21 dagar kvar!! det känns helt sjukt asså! jag taggar snart från det här kalla landet och det ska bli så skönt! när jag lämnar marken från sverige, asså jag längtar efter den känslan asså! så jävla ballt!


Kommentarer
Postat av: martin

jag gillar inte att flyga upp :P öronen känns sjuka!

2009-01-13 @ 16:19:00
URL: http://martino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0