svaren på frågorna

vem är den snyggaste personen du vet?
svar: hmm jag vet inte, typ han e twilight va han nu heter, DARIN, chris brown och Pella såklart ;)

Gillar du sport?
svar: det beror ju lite på, asså fotboll älskar jag att kolla, men haaaatar att spela.. sen rider och dansar jag och det är ju sport. men sen gillar jag inte basket så mkt, mina långa naglar brukor gå sönder då ;)

Hur stor är din skola?
svar: jag går i en ganska liten skola i solna, jag tror vi är runt 300 barn som går där. måste tillägga oxå att det är otroligt skönt att gå i en liten skola eftersom att man känner alla. har gått i min skola i tio år nu, och om tre ska vi skiljas, det känns inge kul alls :/

Gillar du märkes kläder eller icke?
svar: asså jag gillar kläder som passar mig, märke elr inte. jag har ju inte dirket pengar till att köpa massa märkes kläder, men jag har inge behov av det heller. men jag skulle vilja ha mkt mer pengar så jag skulle kunna shoppa mera för jag mår riktigt bra efter :D

Vilka små bloggar läser du ? :)
typ mina kompisars, sen läser jag amirs (gaybloggen) och kenzas.. och min (a)

När kommer du att dö?
svar: när min tid är inne, och jag tror det kommer ta ett tag :)

Gillar du hundar?
svar: absolut! jag älskar hundar, elr djur över huvudtaget! jag hade en hund som dog i somras. saknar henne väldigt mycket, jag hade henne i hela mitt uppväxt typ.. så det känns tomt! men jag gillar inte jätte små hundar, dom kan va gulliga, men jag gillar lite större som tar all plats i sängen, en som man kan gå låååånga promenader med och så :)

Tror du på tomten?
svar: ja vadå, finns han inte elr?:s

Snygga solbrillor vart har du köpt dom? :)
svar: tack snälla du, älskar dom. men tyvärr är dom inte mina, utan min kompis.. men jag tror att det är från jc ;)


det var alla frågor, haha bra för att vara första gången huh? ;D


Kommentarer
Postat av: anna

Önskar dig en trevlig kväll!

2009-01-27 @ 19:55:24
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Becca! Hur kommer det sig att du kommenterade detta inlägg: http://sarateresa.blogg.se/2009/january/soffor-d.html#comment idag? Hur hittade du bloggen? Lite nyfiken bara eftersom att det var en massa okända människor som skrev nästan precis samtidigt!

2009-01-28 @ 00:00:46
Postat av: becca

om man kollar på blogg.se så kollade jag på kommentarer, så hade nån kommenterat hennes blogg o ja tröck där av måfå för att jag ville ha massa frågor till min blogg :)

2009-01-28 @ 15:28:42
URL: http://brunettbecca.blogg.se/
Postat av: Alba

Robert Pattisson - edward Cullen ;)

han i twillight alltså :)

2009-01-28 @ 17:49:57
Postat av: Anonym

jag visste vad han hette i filmen men glömde det andra... så heeeeeeeeeeeet grr

2009-01-28 @ 18:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0