oh happy day oh happy day

tjatja, allt brA? jag mår bra men jag är trött så det ska bli skönt med sov morgon i morn ;D
idag har vart en vanlig dag, vart i skolan. och på onsdagar slutar ju vi kvart i tolv så jag drog hem, sen mötte ja upp melissa och emelie så va ja med dom sen kom jag hem och tog en dusch, så nu är mitt hår helt lockigt, men det ska vi ändra på sen.. jag och maja ska snart ut och ta en promenad, det är skönt att vara ute och gå och bränna fett innan thailand lixom. man brukar alltid vara smal när man kommer tillbaka hem därifrån eftersom att man går fram och tillbaka på stranden ibland och det är en lååång strand. men så fort det blir för varmt så tar man ett dopp, sen börjar man gå igen. det är faktiskt riktigt skönt;D

jag åker om sex dagar, naaaaajs ;D vihöres senare

Kommentarer
Postat av: martin

slutar ni kvart i tolv :S

Snacka om lyxen liksom.

Vi slutade ändon rätt tidigt idag halv 3 :P

2009-01-28 @ 19:40:32
URL: http://martino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0