nytt år äntligen!

det känns bra att det är nytt år, än sålänge. jag kommer ta nya tag och kämpa verkligen. för det enda negativa jag har det är att jag kommer sluta från min underbara klass.. men jag kommer börja en linje som jag verkligen vill gå så det känns luungt :)
hoppas pappa beställer biljetterna till thailand snart bara för annars kommer det rinna ut i sanden o då blire knas heh :p
igår va jag med melissa, hon skulle sova över här. och det gjorde hon ju typ, men vi sov ingenting på hela natten, för vi satt uppe o snacka o gjorde massa saker så vid fyra typ så ba oj är klockan redan fyra, så hade vi på tv'n. melissa ba oj nu är klockan sex nu är det nyhetsmorgon. så blev vi skit hungriga så vänta vi till wilmer hade vaknat så vi inte väckte honom så gick vi och gjorde nudlar, muums. men melissa hade ont i halsen så typ vid åtta drog vi ut o köpte halstabletter till henne. men det var mysigt att snacka med henne hela kvällen.. men det var så sjukt jobbigt på dagen. haha ja fick en idé att jag skulle bli melissa o hon mig så börja vi sminka oss o klä på oss, sen vid typ halv tolv drog vi till solna centrum, va helt döda. jag tvinga dit stackars bella, och tyckte synd om henne för vi va så trötta så vi orkade inte göra nått. men ja köpte i alla fall en tröja, den är snygg men ja venne om jag kommer andvända den heh

vi drog hem vid tre och somna. det var så himla skönt. sen vakna vi när maten va klar. najsnajs, men ja e fortfarande skit trött

nu ska jag hoppa ner i min säng och kolla film, sen ska jag nog sova heh :) ha det så bra babes, bilder från inatt kommer ;)

så jävla sööööt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0