jag sitter i skolan :(

förlåt för att jag inte skrivit på typ två dagar, men jag har helt seriöst inte orkat. jag har inte velat heller.
jag är i skolan nu i alla fall och har svenska/engelska. detär inte så kul, menmen.
idag är det bara 22 dagar kvar innan jag och alla seidens drar till thailand, förstår ni att det inte är långt kvar elr?:D jag funtar på om man kanske borde hitta nån väska att packa kläder i, det skulle man kunna börja med redan nu för vissa saker som shorts och stranskläningar har man ingen användning av nu i alla fall, och då är man säker på att man inte glömmer ett skit , najs huh? men jag kommer som vanligt vara ute i sista minuten med att packa. haha kommer säkert glömma massa saker, men det är bara att köpa nytt billigt där nere hah ;)

idag ska jag kolla om jag får rida. saken är den att man skulle betala 300 för att säkra sin plats i gruppen. men jag glömde helt bort det så nu vet jag ej om jag kommer att få fortsätta. om jag inte kommer kunna göra det kommer min värld att rasa, jag måste komma med! asså det funkar ju inte utan ridningen på måndagarna, uppe på häst ryggen glömmen jag all skit och det är fan sant! sen är det ju så galet kul, så länge jag ej ramlar av haha!! men jag ska ringa efter skolan när jag kommit hem för jag har inga pengar på luren. om jag nu får rida kom jag nyss på att ja har glömt mina ridskor hos pappa ;S aja skitsamma :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0