jag är så jäävla skön!

tjoooooosan!! haha, allt bra med er, haft en bra o lalala!?
asså jag är nog världens skönaste person! jag hade ångest överatt gå i skolan, jag tänkte faktiskt skolka och träffa syrran elr nått.. men bäst som jag är åker jag till skolan, och när jag är där träffar jag maja o snackar o skratta, så det blev bättre, sen hade jag engelska, och då blev jag ganska deppig igen haha.. men sen börja jag lyssna på musik, och sen dess har jag mått så jäääävla bra! jag har gått runt omkring hela dagen och sjungit och dansat o skrattat!!!

haha på bussen från skolan så stannar den typ en bit innan rondellen vid solnacentrum där bussen stannar, hahah så fuckar busen ur, så motorn la ba av.. alla blev skit tysta, så pep det typ... så säger maja ganska högt : BUSSEN KOMMER SPRÄNGAS!!

jag red visippus ida, och det gick helt okej, men måste dra på toa. kyss

Kommentarer
Postat av: Alba

HAHAH, maja dåh :P

2009-01-27 @ 14:54:07
URL: http://omskakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0