i morn börjar veckan igen

har inte gjort nå spciellt i helgen faktiskt, firat syrran och så. sen sov jag hos jasmin igår och det var kul. vi spela guitar hero typ asmkt, man kunde inte sluta när man väl börja. sen drog vi o köpte b&j, sen drog vi hem, spela lite till sen kolla vi på en film. saken var den att den skulle värka väldigt läskig.. men jag har aldrig skrattat så mkt till en skräckfilm. okej, ibland var den läskig för det var mkt blod o mkt slåss o så.. men asså haha det var en kille, som skulle skydda sig själv för nånting.. och då satte han folje på huvvet och gick omkring i det. jag och jasmin garva heeela tiden. asså han såg så korkad ut, så ba när det skulle va skit läskigt typ dog vi av garv..  så vi hade kul i alla fall
träffa maja ida oxå, sen träffa vi imad lite, sen tagga vi hem till henne sen tagga jag hem till mig

när ja kom hem tog jag en lång o skön dusch, o nu sitter ja o plattar håret;)
tråååååååååååkigt jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0