hemma igen :p

jag va o träffa maja en sanbbis.. elr ah kanske inte så jätte kort menmen. vi snacka mssa och låg på en rund gunga. vi låg på den i typ en timme och skratta och snacka om allt. sen frös vi skit mkt, så gick vi in i en port, haha så fanns det leksaks bilar som vi börja köra runt med. jag ska lägga in videon som vi gjorde i morn. asså man dööör av skratt det var så jäkla kul.
kom hem för typ en timme sen, ja kolla äntligen på one tree hill och nu vet jag vad som har hänt och det är en stooooor lättnad! haha nu slipper jag tänka på det oxå. sjukt sorgligt i slutet oxå men jag kommer inte säga vad, men sjuuukt bra var det. nu måste jag vänta i sex dar innan nästa kommer :@

snart ska jag sova, men först ska jag lägga mig o kolla lite tv. kommer inte kunna somna inätt känns det som. intebra.. vi venne vilket tid jag börjar heller..


vad är bäst, komma tidigare elr senare?! hah

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack så mkt vad glad jag blir <3

2009-01-08 @ 14:10:38
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0