feeeeeeeeeett trött haha!

ikväll träffa ja bella först, vi gick till donken o köpte en mc chicken junior för ja fva fett hingrig, sen drog vi till cafét och chilla. spelade mario kart elr va de nu heter. sen kom maja, så snacka vi lite och så. förs ihjäl typ :( sen drog vi till donken, köpte lite pommes. sen drog ja hem, åt lite pizza och satte mig och åt framför datan och såg step up to the streets! så sjukt bra film!

jag kan inte förstå att jag ska till thailand, asså det är så jävla overkligt. jag ska verkligen bara ta det lungt där nere och bara å bra. jag ska bli så brun! asså ni förstår inte vad jag ska steka! sen vid fyra drar man upp till hotellet och gör sig i ordning, sen drar man ut och äter och kanske shoppar lite. sen drar man till älskade skabar och chillar, lyssnar bra musik och umgås med folket. det ska bli så himla underbart :)

jag och min syrra emelie förra året. vi va på väg till nån strand, på vägen dit snorkla vi lite. sjukt mkt fisk och jag var så sjukt rädd haha, det kanske man ser eftersom att hela mitt huvve är uppe typ haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack tack =)

2009-01-04 @ 09:39:39
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: haniini

Härlig bild, snygg header ;)

2009-01-04 @ 14:06:39
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: haniini

Härlig bild, snygg header ;)

2009-01-04 @ 14:06:42
URL: http://haniinidevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0