:D:(

i förrigår ladda jag ner darins nya skiva, känner jmej aselak för att jag ladda ner den. då får han ju ej pengar för musiken han gör, men ja går ju på konserter med mera så han känar bra på mig. men till saken.. alla låtar är helt sjukt bra, jag är helt kär och är så glad för att han gör så bra musik :D
det är helg och det känns sjukt skönt,
idag fyller min syster 18 år, så massa grattis till henne!!! hon ska på krogen ida så vi får se hur d blir i morn hah ;)
åker om 17 dagar, så det känns as najs!! ska bli så sköönt!

så allt låter så bra jue. men dt är ej bra, känner mig bara allmänt nere och trött och olycklig. jävla fucking skit kärlek. :(((((((

Kommentarer
Postat av: martin

grattis till din syster

2009-01-17 @ 19:20:07
URL: http://martino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0