baby baby !

tjosan i trosan,, idag har vart en najs dag. va på skit bra humör i morse, hann med både frukost o kaffe! hääärligt :) men sen blev ja ba sur när vi hade träsljod för läraren va sjuk men aah det gick över. sen har man en del killar i vår korridor som går i sexan som är väldigt irriternade, men annars har jag haft en sjukt bra dag (än så länge). idag ska jag rida och jag är såå glad, det va typ skit länge sen och jag trodde inte jag skulle få fortsätta eftersom ja inte betala den där saken höhö

just nu sitter jag och har svenska/engelska, och idag när jag kolla i min allmenacka såg jag att det var bara 15 dagar kvar, det betyder att i morn så är det bara två veckor kvar. och det är ju heeelt sjukt :D men vad som är ännu bättre är att jag flagnar nu, då kanske jag slipper göra det efter thailand :D wohoo då kan ja va jätte brun på balen :)

nu måste jag göra nå arbete om nånting
pussssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Frida, josef, my, alba, kevin

Säg iaf till om du inte tänker komma på musikrepet, annars blir det svårt

2009-01-19 @ 15:08:39
Postat av: martin

Jag vet hur sexor kan vara X_X dem tror att dem är 'stora' dem är så jäkla omogona

2009-01-19 @ 17:54:35
URL: http://martino.blogg.se/
Postat av: becca

aah men moget o skriva i mon blogg!!!!

2009-01-19 @ 19:56:00
URL: http://brunettbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0