trött!

tjosan, idag hade vi orientering med skolan, och dt var så galet jobbigt. man fick inte gå med nån men dt sket jag i så jag gick med maja nattis melike o gabi, haha o tippat :p första timmen va kul, sen blev jag irriterad.. asso hittade ingenting och allt var bara bajs, jag var astrött, jag hade inte ätit någonting och jag hann inte äta innan och fick inte ta med mej maten, så aa.. haha men min o gabis sång e ju så bra ! ;)
vi va i den där fucking skogen i tre timmar i alla fall, så när jag kom fram skulle jag äta min mat, tro mig det var galet gott! men jag blev inte mätt XD vilken tjockis jag är :p
men dt skiter jag i :)
sen väntade vi på alla, tog bussen till solna centrum o så, och jag kom till centrum vid fyra, så ja skulle inte hinna åka hem byta om o gå till stallet för man måste typ vara där halv fem för att hinna med o så. och dt hann inte jag :( så jag drog hem till maja o åt ;D mums :p
sen kom jag hem, börja bråka med mamma. och nu sitter jag hära, funderar på att plugga kanske.. men inte mkt (A)
aja vi får höras sen
puss


Kommentarer
Postat av: emmi'

fin blogg! :D

2008-09-23 @ 09:51:34
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0