trååååkdag

idag har jag inte gjort nånting än, kl e ju bara fyra men i alla fall. känner mej deppig, d e skola i morgon lixom.
och i morgon har jag orgentering, d gör ju inte saken bättre. jag hatar d och är verkligen sämst på d,och man måste gå ensam o jag haha e rädd för att vara ensam i en stor skog faktiskt, men om ja skulle gissa kommer vi tjejer gå tillsammans ;)
jag tror vi ska o kolla på en lägenhet, den där som vi kanske ska byta till, d ska bli kul att se mitt nya rum o se om jag kommer på nåra ideér på förg och så :)
idag har jag pluggat :o utan att nån sa åt mig? hur duktigt är inte dt för att vara jag? :o haha nej va sålig jag låter när jag säger så, men dt är lite så, jag orkar aldrig plugga, jag gör dt bara om mamma tvingar mig (a)
i mrogon börjar jag i alla fall kl typ halv elva tror jag att d var, haha vi ska ha med sig matsäck o ja ska vara så duktig att ja ska ta med mej sallad :p haha ovanligt vad bra jag låter :p haha
var ute o gick idag oxå med min bror, han låg o sov i vagnen så gulligt, men jag tycker de e lite jobbigt för folk tror ju typ att d är min unge, hahaha stirrar typ ihjäl sig! ;O
aja nu ska ja laga matsäck
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0