torsdag

tjaa!! allt bra med er?
jag mår sådära måste jag säga, ja typ vet inte vad det är med mig riktigt menmen..
idag har jag vart i skolan o typ gjort ingenting alls! elr jo, haha ja gjorde två artiklar som vi ska göra på svenskan o en fram sida, då fuckade sig datorn så jag fick göra om min framsida, jag blev nästan så arg att jag börja gråta haha!! :p men det gick bra :)
efter skolan träffade ja o maja alexis o rafik tror ja att d va.. det var kul :) och nu sitter man här och har ingenting att göra. jag borde städa rummet eftersom att det har blivit stökigt igen hehe (a)
aaaah, har inte så mkt att skriva
HAHAHA jo det har jag visst!! XD idag när vi hade SO så var ja o maja o plugga i korridoren och då kommer matilda fram o så börja maja o hon snacka om någonting, och då var det nån som hette nått med Hård i efternamn, och den killen hade en bror som hette sten, så hans namn är sten hård! fast jag vet inte riktigt om det är sant, men i alla fall.. så hade vi idrott i klassrummet för vi skulle gå igenom massa, så ritade han nått på tavlan, han ba va kan det här vara. ja ba - en sten.. han ba aa de är det, så ba alla ställen heter någonting vad tror ni att denna skulle kunna heta, maja ba - stenhård! och ja o maja brister i skratt, heh! så fortsätter han, och säger sten hård och stor! elr nått liknande och hela klassen brister i skratt.. jag skrattar mkt, men ja brukar inte börja gråta, det är bara som jag säger för då säger man typ aa de va skit kul, men nu grät jag verkligen! och efter de gick de inte att ta nått seriöst, han sa lång smal stig och alla e tysta utan ja o maja som dirket börjar skratta :p
haha kulkul
men nu ska ja hälpa till med maten
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0