tjena mittbena

hoppas er dag har vatit lika bra som min.
de känns som om alla problemen har total försvunnit!  men dom kommer väl tillbaka lika snabbt som dom försvann men jag tar vara på tiden ;D
idag efter skolan har jag vart en duktig flicka, haha jag har städat mitt rum! hur duktigt som helst, tack ida gumman (syster) för att du "hjälpte" mig ;)
ikväll var jag hos david jim o can, och haha det var askul :) har inte träffat/snackat med honom på typ två/tre år :p haha askul :p massa gamla barndoms minnen som kom upp ;p
imorgon är det fredag ;D ska hem till pappa då, jag och Zandra (syster) skulle vara barnvakt till emelie (syster oxå:p) men det blev inte så..
så jag vet inte riktigt vad de är som händer i morgon riktigt faktiskt :p
slutar ju typ vid halv två så ja ska väl kankse chilla med min lilla maja ;D
nu ska jag leta bra musik :)
juste haha jag glömde skriva att Kevin i min klass är en ängel som alltid lånar sin mobil till mig med asbra ny musik :D!! tack kevson<3
ni får ha de bra tills nästa gång ja skriver :p
pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0