syslöjd

Hej på er, sovit gått? det hoppas jag verkligen för det har inte jag gjort. jag tror jag har sovit med mina ögon öppna för mina ögon e typ som en öken.. aja jag får väl leva med det
idag händer de nog inte så mkt, men jag ska rida ;D haha o sen plugga såklart :'( orkar verkligen inte plugga, min ork har redan tagit slut, lyckat becca! haha
just nu har jag syslöjd, och man ska där göra en tröja.. jag ska göra ett tryck där det står " one love, one heart   bob merley" i reggae färgerna.. tror ni inte det kan bli riktigt snyggt? det tror jag..
men nu ska jag dra o göra en tröja
puss på er

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Vad vill du ha för design?

POch hur mycket är du villig att betala? :)

2008-09-08 @ 18:28:02
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0