söndag :/

hej på er, srry att jag inte skrev innan..
igår mötte jag upp denise och maja, efter det gick vi till cafét, där hände de ingenitng, sen drog denise. då gick maja och jag till max och mötte upp alexis, så åt vi lite pommes, sen ringde jasmin o fråga om jag kunde sova hos henne för hon hade typ tråkigt :p så jag drog dit o sov hos henne, och haha det var kul :p när jag vaknade sen var det paridays hotel elr hur de nu stavas,  o då var dt avsnittet där le-britt skäller ut olinda o säger - men du får ta honom, jag bryr mg inte. ta honom o linda, o olinda svarar - men jag och patrik är bara vänner
haha jag dog av skratt :p
kom hem för ett tag sen, de känns som om kl e typ kl 6 på kvällen,  men den är nt ens två :)
i morgon är det skola o det pallar inte jag med asso :p
men nu ska jag plugga till mitt lilla (skit stort) prov
puuss

Kommentarer
Postat av: maja

sv: haha jag vet, kissiiieee XD

2008-09-07 @ 16:09:06
URL: http://blondiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0