söker jobb!

hej, jag har precis pluggat en massa.. jag böjar väl fatta lite nu tror jag, men det sätter sig inte i min hjärna.. men det kommer nog att gå bra
jag vill börja jobba, men vet inte vad det skulle vara. och om jag nu ska jobba kommer jag bara kunna jobba efter skolan ibland och helger.. så om någon har ett förslag skulle jag verkligen uppskatta om ni vet nått :)
imorgon är det skula :p hehe JÄTTEKUL ska de bli -.- men det är bara att kämpa på fan ;D
har nog inte så mkt mer att skriva,,
elr jo de har jag :D
nån som vill hjälpa mig med min designe på bloggen?

puss på er

Kommentarer
Postat av: Alba

vill du ha hjälp m designen eller? :p

2008-09-08 @ 08:28:53
Postat av: Anonym

jaaaaaa!;D

2008-09-08 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0