skola i morgon!

hej på er, allt bra med er? förlåt för att ja inte skrev någonting förrän nu, men jag sov över hos maja o vi har vart ute ogått så dt fanns ingen tid över
igår så började kvällen med att ja träffade maja efter hon ahde haft match, vi gick hem till henne men ja drog igen för att jag skulle träffa gabi och furkan. och när jag typ snart var framme så  hade gabis morsa komit på att gabi hade tagit deras vattenpipa så dt blev inget sånt igår. så vi chilladerunt lite i frösunda haha o frös!! sen drog gabi för hon skulle typ ha gäster, o sen drog ja o furkan till hagalund för han skulle träffa nån kompis o ja skulle hem till maja igen. när jag kom dit åt jag middag o maja gjorde i ordning sig, sen bestämde vi oss för att vi skulle på fest, men hittade ingen i närheten o vi pallade inte åka långt bort så vi chillade runt lite i solna mötte massa folk. sen kom victor och adam o lilla allan och efter det kom ralf melissa o nån annan, så drog alla utan ja maja och ralf, o vi drog typ till cafét där GMX spelade, och det var kul att se hnm igen eftersom att han gick i min o majas skola, så snackade vi lite med honom. sen träffade vi sammy o dom o drog hem till sammy, haha sen drog vi därifrån till malin o sen drog vi hem ( : när vi kom hem kollade vi film o tjocka oss med chips! ;D
idag har vi vart ute och "gått" haha!
men nu ska ja hjälpa mamma med maten tror jag, hmm om jag orkar ! ;)
hoppas er kväll var lyckad
puss på er

Kommentarer
Postat av: fanny

VA lever inte längre herre gud:( jag vet inte vad jag skulle ta mig till om min hund dog

näääääää:(

2008-09-14 @ 20:00:53
URL: http://picelovefnossos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0