pluggar -.-

tjoohoho :D haha
idag red jag Wilma och det gick ganska bra, men jag har blåser på mina ring fingrar :( det gör verkligen skit ont! men jag får väl skylla mig själv som inte har några ridvantar :p
jag sitter nu o pluggar, tog en liten blogg paus bara (a) hehe annars skulle jag inte orka, biologi suuuger ju verkligen
i morgon börjar kvart över åtta, inte kul alls. börja med särengelskan som vi kallar den, men det är det inte :p det är bara för att ja hoppa av spanskan och vägrar gå franska.. haha det är ganska roligt faktiskt :)
i morgon har jag provet hoppas det går bra asso! :o efter skolan ska jag nog till solna centrum o köpa smink borttagning :p och efter de ska ja möta min syster zandra som ska lämna mina saker som jag glömt hos pappa haha!
efter de ska jag till dansen.. tror inte jag kommer hinna komma hem mellan allt :p haha
menmen
nu ska jag fortsätta att plugga!
juste ingen har gett tips på vart jag kan jobba som 15 åring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0