ONE TREE HILL

asso jag får en aning lätt panik. första avsnittet på säsång 6 har vart nu (inte svensk tv) och jag får panik.. det går inte att ladda ner ännu :( heeeeeeeeeeelvete
jag kom precis hem,  har vart hemma hos någon med någon. jag vet nt vrf men jag vet ingenting, o jag vet inte vad jag ska göra o de suuuuuuuuuuuuger!
i morgon e de ju skola, börjar kl kvart över åtta :o
juste jag missade ridningen idag för att jag skulle möta jim i solna centrum för att få tillbaka min halsduk...
de sög att jag inte fick rida, men jag träffade då maja :p o emil o victor, suuper trevligt var väl de ;)
om någon har laddat ner one tree hill, tipsa mig gäääärna (a)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0