One tree hill

:O:O
fuck it! neeeeeeeeeeeeeeeej helvete!!! asso :I shiiiiiiiiiit, hur fan kunde de hända, de fick inte hända. o aaaah bajs bara
haha men jag e glad oxå för de e fortfarande Peyton o Lucas, asso :p omg säger jag bara! för bra! asso de e ju gaaaaaaaaalet! :o
idag har jag vart i skolan, efter skolan träffade jag jasmin i t-centralen och vi drog till gullmarsplan för att möta min sytta Zandra som hade min väska med sig, tack för att du lämna den! efter det trog jag och jasmin hem till mig, sen drog ja ut, o träffade elve, men blev tvungen o dra ganska fort eftersom att jasmin vänta på mig hemma. sen så typ drog ja till dansen, sa hej då till jasmin. kom hem åt, och kollade oth
haha rolig dag ;)
juste ja hade ju mitt första prov idag :p hehe de hoppar vi över asso (a)

men nu ska ja se om de finns nå kul folk inne på msn
juste i morgon e de match :D de ska bli skit kul ;D

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0