kärlek suger kuk

och aldrig kommer jag komma över honom.. asso två fucking år, det är ju inte normalt? hur kan det få vara så?! och varför kan han inte bara se det bra i mig och vrf vill han inte ha mig som jag vill ha honom! och varför är det tre fucking år, jag vill bara veta.
vad skulle hända om du verkligen skulle lära känna mig, om du skulle se att jag inte är så liten som jag kanske ser ut att avara i dina ögon. kanske är jag nån helt annan än du tror? låt mig få vara med dej en natt o bevisa! stanna sedan vid min sida och älska mig, för du är inte som alla andra
jag förstår inte hur du kan vara så speciell, för det är du verkligen, du är inte som vilken kille som helst pelle! du är nån helt fantastisk. du är lixom en liten gulligris, och när jag hörde de från dej trodde jag att du drev, men nu vet jag att du verkligen är en gullegris!
Pelle, ge mig en chans. bara en och om du inte gillar det vi har så kan du gå. men inte om du inte ens ger mig en chans!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0