jag ska kanske flytta! :o

kanske inte långt från där jag redan bor, men i alla fall! :o
fast dt kanske blir mysigt, jag kommer i alla fall ha ett mys rum :) jag har lite ideér. men de negativa är att mitt rum kommer vara miiiiiini. asså de e typ skit litet. kommer typ inte ha plats med någonting mer än säng o gaderob. men om vi flyttar kommer ja få allt nytt typ, o de e ju alltid kul, o eftersom att de är så litet så kanske dt inte blir så stökigt :p
har ni några förslag på några mysiga färger man kan ha på väggarna :p kanske en fin taget?
aja jag hoppas dt blir bra!

så jävla fin!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hurru du får inte flytta nånstans! x'|

2008-09-16 @ 23:09:31
URL: http://sandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0