jag har tråkigt (a)

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? maja rapp o massa saker
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? åt middag
4. Vad hände dig 1993? jag åkte ut ur min mors livmoder (jag föddes)
5. Vilken färg är din hårborste? när jag borstar håret tar ja mammas som är gul :p
6. Vad köpte du sist? en mellan pommes :D
7. Vad fick du senast i present? haha minns inte, elr jo ja fick pengr av pappa typ :p
8. Vilken färg är din dörr? Vit
9. Var förvarar du dina pengar? typ fickan
10. Hur var vädret igår? sög!
11. Vad ser du fram emot? att bli 18
12. Vad är 15? en jobbig ålder (jag är 15)
13. Vilken skostorlek har du? 38/39
14. Vill du klippa dig? nope
15. Är du över 25? Nej!
16. Pratar du mycket? aa (a)
17. Kollar du på O.C.? jag kollade på dt nät de visades!! bäst ju! ;D
18. Har ditt namn ett "x" i det? Nej
19. Hittar du på egna ord? aap
 :20. Vad har du för mobil? Sony Ericsson w906i
21. Vem ringde dig sist? mi madre
22. Biter du på naglarna? nej
23. Har du lockigt hår? mitt hår är skit lockit, men plattar allti
24. Vilken konsert ska du på härnäst? hoppas darin elr britney.. elr typ nån cool (;
25. Vilket ord säger du ofta? typ, det sög ju, vänta jag ska bara bra mig
26. Vad borde du göra nu? mysa med "pelle"
27. Har du något smeknamn? aa
28. Sover du mycket? nej "/
29. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? step up 2 the streets och a walk to remember
30. Vad ska du göra på lördag? dt var lördag igår, så jag vet inte än :p
31. När var du ute sist? typ en timme elr två timmat sen
32. Har du gråtit idag? aa
33. Är du en glad person? aa
34. Har du roligt nu? nej.
35. Vad äter du helst? snygga killar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0