"If you can dream it, you can do it!"

hej på er, allt bra med er?
med mej e dt bra men ja har tråkigt, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll :p
dt sög liiite :p

saknar min vovve, dt är jobbigt att inte få se henne igen! dt känns overkligt, att dt som för nån månad sen var så självklar bara är borta. d känns lite som om jag inte är hel längre, nu när hon är borta, d känns som om jag inte kommer kunna bli dt igen heller.
hur äckligt dt än är så har jag en påse med hennes päls i, under d jobbigaste kvällarna brukar ja öppna påsen o känna doften av dej. då känns dt ändå som om jag har dej hos mig under en stund.

aja om dt är nå fest elr nått så säg till! har tråkigt!

Kommentarer
Postat av: kungen

HAHA becca, du låter som kissie i ALLA dina inlägg. "hej på er alla, äre bra med er? med mig äre bara bra." HAHAHHAHHA

2008-09-21 @ 16:28:02
URL: http://blondiemaja.blogg.se/
Postat av: becca

hahahaha XD tänkte inte på dt

2008-09-21 @ 21:22:02
URL: http://brunettbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0