hemma igen

hej på er, jag drog ut en snabbis med "nån".. haha jaja..
på onsdag har jag skol fotografering, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. jag börjar typ få ångest :p haha nej kanske inte men man vill ju bli riktigt bra sista året lixom ;D eftersom att vi går i nian ska vi oxå göra ett spex foto, alla ska typ få vara vad dom vill.. jag och maja ska vara sexiga skol flickor. va tror ni on det ;)
jag tror dt kommer bli riktigt lyckat (; hah!
nu ska ja blåsa håret o lite så som ja skulle gjort innan "nån" ringde :p
haha
haha min bror
tänk att han redan har blivit 9 månader :/ bebis du får inte bli stoor! :o

Kommentarer
Postat av: Mischa

Nej men guud så söt! :'D

2008-09-18 @ 15:45:22
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0