heejhej

Tjo, idag hade vi sov morgon i skolan till halv tio, så dt va najs! vi va på modernakonst museet elr va de nu hette :p galet tråkigt såklart, men hellre är jag där än på en tråkig matte lektion (a)
efter dt drog vi tillbaka till skolan, åt galrt god mat, efter dt hade vi en lång svenska lektion, o efter dt var dt musik. jag hade askul för man skulle spela trummor, haha och dt är galet kul ju! ;o hahaha älskar saker som låter mkt o högt! ;D
efter skulan drog jag hem, fixa mig, käka o drog ut. dt skulle typ vara fest i hässelby, men dt var dt tydligen inte. elr vi drog till horstull o allt blev bara så dåååligt, så aa det blev en misslyckad fredags kväll, i morgon blir dt för hoppningsvis en bättre kväll :) hehe (a)
vill gratta min kompis Belly i efterskott som fyllde år i onsdags, men nu ska ja typ sova
hare bra!
puss

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det var ballt gjort :D

2008-09-27 @ 00:58:28
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0