Heejheej :)

fööööööööörlåt för att jag inte har skrivit idag, jag har inte haft tid asso :(
jag började skolan idag kl kvart över åtta och hade fysik,och jag loooooovar er det är inte roligt!
sen hade vi typ 10.000 lektioner till innan de äntligen blev lunch, men de smaka skit!
i morgon börjar jag iallafall kl kvart i tio så det känns najs, funderar på att gå o lägga mig nu, kolla lite burk (tv) och sen sova vid typ elva, då kommer jag typ ha sovit nästan 10 timmar
imorgon är det torsdag, ingen aning om de händer nått kul då asso :p
ikväll har jag vart nån stans
hahaha
men nu ska jag dra
puss på er

Kommentarer
Postat av: sverra.

Jag undrade just varför du inte skrivit något...kram

2008-09-05 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0