halllo :)

hoppas att allt är bra med er läsare
igår höll dt på att bli en hemma sittar kväll för mej, men sen skirver underbara victor att han har tråkigt så jag mötte upp honom i solna, då kom även lilla jocke ;) vi gick typ runt lite först, sen blev d alldeles för kallt för dt så vi drog till cafét där jag träffa på Raffe :D dt var typ nån musik sak där o ja tyckte inte att d var så kul. så vi drog, haha och gjorde ingenting. hahaha sen gick vi tillbaka till cafét, där dom då hade fireshow, och d fick mig att tänka tillbaka jättemkt till Thailand, saknar d så otroligt mkt! i allafall så drog jag victor och jocke hem till mig o kolla lite film o åt massa så nu e man fet :p
vid två så drog dom hem o då gick ja till min säng o sov, aaaaaas skönt!
nu ska jag typ fixa mig, ska drain till stan och leta höst skor..
puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0