FILÅT (a)

har inte skrivit på ett tag nu, så dt sög men nu ska jag skriva igen. igår var dt ju match, aik-dif..
lyckad match o kväll är dt ända jag kommer säga om den kvällen
och idag har jag bara vart i skolan, va ute nyss lite med maja o gick runt o så. jste ja va på aik shoppen idag o leta prao plats XD haha så ja o maja ska typ praoa dära, så alla snygga killar som ser detta, kom dit vid typ två vecka 47 för att se två snyggingar XD
allt är lite bajs, mitt självfötroende är nere på noll och jag vill inte även fast jag verkligen vill. men dt kommer bli som förra gången om jag kämpar och jag vet inte om jag klarar av dt riktigt! för jag saknar min hund oxå, dt känns värdelöst allt jag gör. vill verkligen ha henne hära igen!
men nu ska ja sluta klaga o gå o äta nått för ja e hungrig :/ som vanligt, vilket fetto ja kmr bli! haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0