:/

har ingen aning om vad som händer ikväll, fyfan vad värdelöst!! :o
idag ahr jag vart i skolan, efter skolan drog jag o maja til stan och typ såg en gammal dans lärare till mig. det var lite kul (; efter de drog vi till souk gallerian o fotade nån grejj så man kunde vinna typ 5000 spänn, askul :p efter de blev de g-star för o se snyggingarna som jobbar dära (; så ringde pappa och ville träffa mig, så ja mötte upp honom och fick pengar (a)
sen åt jag och maja donken hihi :) massa gott
o nu sitter jag här, jag tror jag ska dra o träffa gabi nu. d blir massa kul :p
men ni får ha de så bra ikväll, ta de lungt med drickan o så ;)
puss

Kommentarer
Postat av: LITLE LOUISE

Hoppas du hittar nån att vara med eller ngt att göra! Jag ska plugga klart nu...:( puss!

2008-09-12 @ 19:50:38
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Fatima

lycka till på det där med 5000 i pris då ;)

2008-09-12 @ 21:42:14
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0