Asso skärp dej!!

Jag läser typ vissas bloggar, ex Kenzas, blindinblellas och kissies
först kollade jag bara video klippen kissie gjorde men sen besökte jag hennes blogg.. och hon har det väl skit kul som får gå på massa saker för att hon är stor blogg o jag är glad för henne, men hallå? måste hon vara så himla överdriven o ogilla ALLA männsikor. jag vet att det exakt är det jag gör nu,
men kolla vad hon skrev om homosexuella..?
kom igen bruden, bara för att du är stor bloggare kan du inte skriva vad som helst?
elr?

på tal om ingenting så saknar jag min hund, kolla vilken underbar bild på henne och pappa.. så himla söta tsm, snacka om att vara gjorda för varandra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0