3 månader sen idag

gumman, idag är det exakt tre månder sen du lämna oss, och dt känns så tomt! skulle ge vad som helst för att få se dej bara en gång till! jag tror inte jag har förståt det riktigt än heller, att du verkligen är borta. att jag aldrig mer kommer att få se, känna elr höra dej igen. gumman när allt var skit och jag kände mig ensam så kom du fram till mig o la ditt huvud på mitt knä o fyllde hela mig med värme och kärlek, allt var inte lika jobbigt då. men d kommer inte hända igen, du kommer verkligen inte komma tillbaka. när jag ska jag förstå dt? jag vill inte förstå det! jag vill bara ha dej här och nu. jag saknar din doft, ditt sätt och din värme! kom och ge mej styrka att fortsätta kämpa!
R.I.P Tess, 29/7-08                                                                                                                                   hoppas vi ses någon gång



idag har jag vart i skolan, har inte gjort någnting alls! elr jo på slyslöjden, men ingenting annat på någon lektion. man ba lyckat! men jag får skärpa mig, men jag hade lixom ingen ork, det känns lixom inte som om dt finns någon mening med det riktigt. aja nu ska jag dra o göra lite mat, är galet hungrig
men vill ni få gratis smink bli medlem här
puss på er

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Jag med, och dom två ska vara med varandra =)

2008-09-29 @ 21:07:18
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken fin blogg du har =)

2008-09-29 @ 21:51:26
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0