3 drömmar! :(

en av dom är att jag vill krama om tess en gång till, en sista gång. jag vill dra in hennes doft genom näsan o känna hennes närhet, jag vill kunna kolla in i hennes ögon en sista gång och säga hur mkt hon betyder för mig. jag vill ge henne lite bearniesås under middagen o ge henne lite från mitt kött! bara en sista gång! jag vill ta ett ordentligt "hejdå". jag saknar henne så skukt mkt, asso det är så konstigt. jag kommer aldrig mer att få göra dessa saker, skaer som innan var så självklara!


sen är det att "Pelle" ger mig en chans, bara en. jag skulle kunna bevisa att jag kan, jag är inte så liten som jahg kanske ser ut, och jag är inte så omogen som du kanske tror bara för att jag är 15. jag kanske är nått mera än det du tror, kanske skulle jag klara av allt de du tror att jag inte skulle klara av. vad skadar det?! att bara ge mig en chans.. du dör inte av det jag lovar! EN chans snälla!! lämna mig inte. jag klarar inte två år till utan dej. de funkar inte.
om jag bara kunde lägga in en bild på dej, men ja kan inte "/


sen vill jag till thailand. om jag inte kan få det jag skrev innan så snälla ta mig till Thailand. för där glömmerag lite av hur jobbigt det är. jag kan komma dit och bara börja om, jag kan komma dit o vara vem jag vill.. jag mår bra dära, det jobbiga försvinner verkligen. jag vill ligga där på stranden och steka, ta ett dop om det blir för varmt och alltid ha en bacardi i handen!! snela, ta mig dit för ett tag så jag kan få nya tag att orka kämpa vidare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0