21.21

nu tänker nån på mig (a) haha, nej men man säger ju d :p
i alla fall, ja drog till dansen kl kvart över fem, ja trodde den börja kl halv sex, men jag hade fel! den börja halv sju, så d sööög! men då drog ja till solna centrum som ligger fem minuter därifrån :p letade lite skor, kollade lite väskor. hitta en väska, men haha ja ska lämna tillbaka den för den är alldeles för stor, d ser ut som en tränings bag :p
sen ska jag nog träffa jasmin lite, vi ska nog kolla runt i stan, kanske drar till den där secund hand affären där jag har presentkort :p dom kanske har fått in nått.. inte för att jag någonsin har hittat nått där men i alla fall XD
men nu ska jag diska lite, sen när jag kommer tillbaka till mitt rum så ska jag antingen sova elr göra matte läxa :) jag har blivit så bra XD

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0