2-0

helt okej match, vädret sög! o lite sådära, men de var skönt med seger!
var du på matchen kan du väl skriva va du tyckte om matchen, elr om du kanske såg den på tv
idag efter skolan drog ja hem o tänkte sova en halv timme,men blec tvungen att passa min bror för att mamma skulle betala någonting o då var jag snäll o ställde upp (a)
i morgon har jag sov morgon till kvart i tio! galet chill!!! ;D ska nog sova till enda halv nio!!! det är nog vad jag behöver asso, jag e galet trött hela tiden. kanske jag blir på lite gladare humör. haha jag vet inte, men jaghar typ vart på mens humör i snart tre veckor, skit jobbigt :/ menmen, förlåt om ja typ e elak 9B men ni ska veta hur mkt jag älskar er! älskar min klass!!! elr vissa (a)
men nu ska jag sova, puss på er sötisar

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: haha får nog göra det då :D hur är läget idag då?

2008-09-11 @ 15:18:12
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0