TRÖTT

klockan är nu halv tio, och jag är sjuuuuuuuuukt trött.. inte så konstigt kanske menmen. nu för tiden kan jag inte skriva så mkt om vad jag vill och vad jag har för planer, eftersom att båda pappa och jag tror mamma vet min blogg och besöker den duktigt. KUL!
så nu kommer ni bara få veta när jag är väldigt glad och vad jag gör en vanlig kväll, typ inget mer.. om jag inte startar en ny blogg. men dom kommer väl hitta den oxå. aja!

aja jag skiter i, jag vill uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, jag vill inte bara vara hemma elr dra till cafét, det är boooooring även om det är roligare än att bara sitta hemma. sen vill jag hemskt gärna åka till thailand igen, tänkte bjuda på lite bilder från första ggn jag var där




haha jag gillar verkligen den sista asså! ;)
tänk hur mkt som har hänt på två år, hur mkt man förändras och hur mkt som händer..
men nu kanske jag ska sova, har inte bestämt mig än :p
men ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0