Tisdag, trött!

tja fan, hoppas att allt är toppen med er.
själv är jag skiiiiiiiiit trött.. haha igår skulle jag lägga ner huvudet lite på kudden för att det såg skönt ut, kl var typ halv nio då, en timme senare vaknar jag och får panik, trodde att kl var sent på morgonen typ. så jag gick till datan och kolla tiden dära. men såg att det var många inne på msn, så kl va inte mkt. haha en typisk Becca sak att göra. hah men det var skönt
sen lick jag och la mig igen kl tio, skulle kolla lite saker på datan. sen somna jag direkt igen. haha det var riktigt skönt faktiskt. men jag är väl inte mer pigg idag för det ;)

idag har jag kemi förhör tror jag, och jag somna ju igår så jag kunde ntr plugga, smart huh? nej det var det inte men jag får väl plugga lite nu kanske. *host*
idag har jag utvecklingsamtal oxå, det ska bli skiiit tråkigt. och det värsta är ju att både claudia, revo och anders kommer vara med. man ba KUL verkligen!
 aja, efter det ska jag till dansen, ja missa förra gången eftersom attt jag inte mådde så bra. och idag är sista lektionen innan det är uppvisning, inte bra inte bra. dom lärde sig typ as mktm förra ggn plus att vi kommer lära oss massa nytt idag. jag suger på att lära mig koreografier, elr hru fan man nu säger haha. så det kommer nog gå lite som det går. menmen det är bara att köra ;)


hahaha fan va ruuligt!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0