st martin

tjafan,
igår var jag på st martins öppna hus, jag trodde det var en skit bra skola. men jag blev faktiskt besviken när jag kom dit. det var inte alls lika bra som st ariks, kändes det som i alla fall. men det var ju roligt att se lilla ion igen. men jag tror inte jag kommer börja där asså. såg adde där oxå, det var kul har inte sett han sen i somras typ ;)
idag har darin gratis spelning i fryshuset, och jag ska självklart dit, men vet inte om jag kommer komma in haha :p
i alla fall, ska försöka.. han e ju så galet bra asså!
det som är lite synd är att han har börjat bli som alla andra, förrut var han Darin, alldeles egen.. men han är inte så längre.men vet ni? jag skiter i det, för han är fortfarande sjukt bra på det han gör. det är ju bara ett + i kanten att han ser så galet bra ut. man smälter i hans ögon!

ikväll kommer jag nog inte göra någonting eftersom att jag ska på darin saken, så det kommer nog bli att dricka mkt vatten om jag nu kommer in på konserten.
i skolan är det mkt, men det är bara att tuta och köra. det är fan näst sista terminen i min klass och det ska bli en av dom bästa fan! det känns så tråkigt att vi alla ska splittras!!!! kommer verkligen sakna alla på sina sätt asså!
men ja hoppas jag och bella och kanske maja kommer in på samma skola och sådära, annars kanske jag blir lite ledsen i ögat haha!
men nu ska jag bella o maja plugga lite med svenskan, blää
puss påer, ha en rolig dag och kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0