skuuulan :(

hejsan, sitter i skolan och har fucking svenska engelska, aaas tråkigt, orkar inte vara i skolan, jag är så trött på det. jag vill bara sova i min säng, elr vara på en strand i thailand så alla tankar försvinner för en stund bara. det vore galet härligt. idag har jag bara vart i skolan och haft massa lektioner, jag har inte jobbat någonting alls.. elr jo jag gjorde det typ tal i matten, men det var allt. blää jag vill imte vara här!
somna typ kl ett igår natt oxå och det gjorde inte saken bättre.
snart slutar jag och då ska jag nog va lite med bella och kanske maja en snabbis i solna centrum, sen jag hem, byta om och sen är det dags för att rida. men jag känner mig inte ens taggad....
jag vill vara 18 och flytta hemifrån, fan va najs det skulle vara. en hel lägenhet för sig elr så delar man den med sin baby!


You've changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love.

Kommentarer
Postat av: Blondin Bella

Du har ju inte samma framgång som jag iallafall :/ plagiat...

2008-11-10 @ 19:10:23
URL: http://www.blondinbella.se
Postat av: Anonym

hahaha ofta det där va blondinbella som skrev!

2008-11-10 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0