oooups

det blev visst cafét i alla fall, men ja va ba där en snabbis med bella. sen träffa ja o bella några killar från ingenstans, så vi va lite med dom.. sen så drog bella hem, o jag drog till stan. och på tuben så kommer det en kille o sätter sig mitt emot mig, så känner jag hur det stinker. så sitter han där o gäspar och han stank i munnen, och han gäspa typ 40000 ggr! :o så ja ba fan va äckligt han luktar i munnen, sluta gäspa. sen när han gick av så kollade jag på honom. tror ni att det var hans mun som luktade så äckligt? nej det var det inte.. han hade torkat bajs på sina byxor som gick ner längst benet. jag höll på att spy. blev helt tårögd och fick kvällningar elr vad det heter. jag dog!!!!! så träffa ja maja o doris, så berättade jag det för dom.. och jag kan inte sluta tänka på hur äckligt det var!! asså ni förstår inte!!!!! :( jag e ledsen va äckligt det va

aja nu ska jag kolla film. nått förslag på en bra film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0