lördag

hejsan, förlåt att jag inte skrev mer igår ocg hör ett sent inlägg..
igår natt kunde inte jag sova, somna väl vid tre. inte så jätte sent, men jag gick upp kl 6 eftersom att min syster hade taekwondo tävling. jag trodde jag skulle behöva vara där i två tre timmar kanske. men jag var där i åtta och en halv timme, jag fick verkligen panik den sista tiden. men då smsa ja med underbara bella som fick mig att tänka på annat så det var ganska lungt. men nu har jag as ont i ryggen och nacken för att jag har suttit och kollat på alla mtacher hela tiden, så furkan i need you on mondey (a)
efter tävlingen så åkte vi till "hörnet" och beställde mat åt mig och emelie, så vi har precis ätit, riktigt gott. idag är det ju alla helgon dagen, när man ska lägga ljus på begraviningar elr vad man säger.  och jag har lite dåligt samvete över att ingen gjorde de hos tess, men pappa var där igår och hon vet att vi älskar henne mer än allt annat ändå.
pappa och farmor är och tänder ljus hos nån, vet inte rikgt vem men typ pappas morfar tror jag..
så jag och emelie ska nog gå och kolla nån film nu.
ni får ha det så bra, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0