jag är i skolan, kuuul!

sitter nu i skolan och han svenska engelska lektion, tråkigttråkigt! snart slutar vi och då ska jag hem, byta om och sen dra till stallet. det ska bli ritkigt kul med tanke på att jag missa förra gången.
saknar pizza hut som fan, det var asroligt där verkligen. men här är det trist och massa plugg.

vintern är verkligen här, :/ shit vad det snöar hela tiden. men nu ser det ut som om snöandet har tagit en paus. skönt för jag vill inte ha massa snö i håret för då kommer det bli lockigt.
jag är skit trött idag så jag har knappt pluggat nått. men jag är snart klar med min t-shirt i syslöjden så jag är nöjd. vi skulle ha ett svenska prov i veckan oxå. men det har blivit fram flyttat till nästa vecka. det känns skönt. nått som är lite stressigt är att bilden ska vara klar snart. och jag är låååååångt ifrån klar
ska plugga till kemi förhöret i morn oxå, vi får se hur det kommer gå men det är bara att köra. ska jag in på st:martins måste jag verkligen kriga.

men jag måste erkänna att jag börjar tveka liiite om jag verkligen ska välja frisör. jag vill det nu, men kommer jag att vilja klippa hår i resten av mitt liv lixom? ingen aning. och jag orkar inte ta en jättejobbig utbildning med massa plugg, så jag vet verkligen inte hur jag ska göra. nån som har förslag på linje och skola?


usch vad jag vill tillbaka dit, det var såååå gott. jag kom tilbaka till skolan med mackaroner och korv. korv lixom? nej tack
men det var väl helt okej, mackaroner med smör sitter alltid rätt i beccas mage haha ;)

men ni får ha en så bra dag så hörs vi sen. hoppas ni inte är helt döda efter helgen
puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0